Bogholderi

Få hjælp til bogføring og regnskab – det giver tryghed og frigiver ressourcer

Mange oplever at bogholderi og regnskab er en omfattende opgave, der tager tid fra de daglige opgaver i virksomheden eller kostbar tid der bedre kunne bruges med familien. Andre opfatter bogføringsloven og momslovgivningen som kompleks og mangler overblik.

Mangler du tid eller erfaring tilbyder KvalitetsRevision at hjælpe med bogholderi samt moms- og skatteregnskab, så du kan fokusere på det du er bedst til.

KvalitetsRevision sikrer at bogføringen sker til tiden og på rette konti. Derved frigives ressourcer i din virksomhed som kan anvendes til at fokusere på din virksomheds kunder og samtidig har du løbende et retvisende overblik over din virksomhedsøkonomi.

Udover bogholderiet, kan vi hjælpe med lønadministration, samt sikrer at du får de fradrag du er berettiget til inden indberetning af moms eller selvangivelsen til SKAT. Læs mere om bogholderi-, moms- og regnskabsassistance.

KvalitetsRevision tilbyder hjælp til bogholderi-, moms- og regnskabsassistance til mindre og mellemstore virksomheder. Virksomheden har adresse i Næstved og ejes af registreret revisor Lisette Pedersen og statsautoriseret revisor Martin Bech Ø. Jensen. Vi kan naturligvis også tilbyde revisorhjælp, udvidet gennemgang eller revision eller hvis du søger sparring og rådgivning fra revisor.

Vi har tilsammen mere end 40 års revisorerfaring, hvilket sikrer høj kvalitet, såfremt vi skal varetage dit bogholderi og opstille årsregnskabet i overensstemmelse med regnskabslovgivningen og skattelovgivningen. Vi tilbyder også at indberette moms eller lønsumsafgift samt håndtere løn hvis du har ansatte. Det giver tryghed og frigør samtidig ressourcer i din virksomhed.

Skal vi hjælpe dig med både bogholderi og efterfølgende årsregnskab og indberetning af selvangivelse til SKAT, medfører det ofte en konkurrencedygtig pris, da vi i forvejen er godt inde i tallene.

Du er velkommen til at kontakte os og høre nærmere - eller booke et gratis og uforpligtende møde på vores hyggelige kontor på Marskvej. På mødet aftaler vi, hvordan samarbejdet kan foregå, så du kan få mest mulig tid til at fokusere på dine kunder og samtidig få tryghed for et bogholderi og regnskab der lever op til lovgivningens krav.

Bogholderi, moms eller lønsumsafgift – og øvrige administrative opgaver
Vi tilbyder at løse din bogholderiopgave enten ved at du levere regnskabsmaterialet elektronisk eller i fysiske mapper på vores kontor – eller alternativt at vi varetager bogholderiet på din adresse i Næstved eller omegn. Vi kender til de fleste bogføringssystemer og arbejder i det daglige med blandt andet med Microsoft Dynamics (C5), E-conomics, Helios, Dinero og Billys Billing. 

I tilknytning til selve bogføringen sørger vi for at bogholderiet er afstemt, at der beregnes afskrivninger og afsættes periodeposter som muliggør, at du løbende har et retvisende overblik over virksomhedens økonomiske situation.

Såfremt du ønsker det står vi naturligvis også for selve momsindberetningen eller beregning og indberetning af lønsumsafgiften.

Har du ansatte, eller modtager du selv løn i dit selskab tilbyder vi at foreslå lønadministrationen, hvilket typisk foretages via Danløn eller Bluegarden (Dataløn).

VIDSTE DU

”at KvalitetsRevision ved at varetage dine bogholderiopgaver og lønadministration, frigør ressourcer i din virksomhed, så I kan fokusere på det I er bedst til”

Book et gratis uforpligtende møde

Kontakt os og book et gratis og uforpligtende møde med professionelle revisorer i KvalitetsRevision. Vi glæder os til at høre fra dig, uanset om du er iværksætter eller driver en veletableret virksomhed.

Webdesign og udvikling / SYNERGI